ΑΙΝΣΤΑΙΝ

ΑΪΝΣΤΑΪΝ: Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο... Είναι ευκολότερο να διασπάσεις ένα άτομο παρά μια προκατάληψη... Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.

Στήριξε ΜΜΕ

Στηρίξτε ΜΜΕ.... γιατί εδώ σας λέμε τι θα γίνει πολύ καιρό πριν γίνει. Για να μην πέφτετε από τα σύννεφα.

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Θα είναι παλιά τα μέτρα, αλλά θα μοιάζουν σαν καινούρια



Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εμένα τα νέα μέτρα μου άρεσαν και ας μην έχουν το ίδιο υψηλό IQ με τα προηγούμενα.

Επίσης μου άρεσε που η κυβέρνηση θα μας φέρει μια καινούρια συμφωνία εμπιστοσύνης…. Μάλλον η παλιά συμφωνία έγινε κουρελόχαρτο ανάμεσα σε βαφτίσια, στην Πάρνηθα και την Ικαρία.

Ακόμα μου άρεσε που θα δοθεί μια ανάσα ελευθερίας και οικονομίας με το άνοιγμα των αρχαιολογικών χώρων.

Να πάμε μια βόλτα ρε αδερφέ μου στην Ακρόπολη να πάρουμε λίγο άρωμα από την δημοκρατία…

Τι εννοείς είναι 20 χιλιόμετρα μακριά και δεν μπορείς να περπατήσεις τόσο…. Να πας με ποδήλατο, άμα πια!

Τώρα γιατί η κυβέρνηση θεωρεί ότι η βόλτα σε ένα μικρό πάρκο που μετά βίας μπορεί να χωράνε 10 άνθρωποι είναι προτιμότερη από μία βόλτα στην Πάρνηθα ας πούμε, δεν το καταλαβαίνω.



Αμ, το άλλο με τα rapid test; Εγω σας το λέω από τώρα για να μην πέσετε από τα σύννεφα.

Αυτά τα τεστ είναι του στυλ από το ολότελα καλή και η Παναγιώτενα, καθώς, δεν είναι και τα απόλυτα αξιόπιστα.

Πολλές φορές δείχνουν θετικά και όταν γίνεται μοριακός έλεγχος βγαίνει ότι είχε γίνει λάθος.

Σκέψου τώρα, να γίνουν ένα εκατομμύριο τεστ να βγουν δεν ξέρω και εγώ πόσα θετικά και όλοι αυτοί να θέλουν μοριακό έλεγχο….

Το έχουμε προβλέψει Κυριάκο μου αυτό; Είμαστε έτοιμοι για χιλιάδες μοριακά τεστ;

Ή την άλλη εβδομάδα θα μας πείτε ότι τα τεστ αυτά δημιουργούν λάθος εντυπώσεις και πανικό και τα σταματάμε;


Και το κορυφαίο…. Το εξώφυλλο που το έφαγε η μαρμάγκα… αχ! Στερείτε το γέλιο από τον ιστορικό του μέλλοντος με τέτοιες αποφάσεις.

Που έκαναν ήρωα του 1821 τον Κυριάκο.

Για να μας μπερδέψουν το έκαναν. Γιατί τελικά ήταν προβιβασμός να γίνει από Μωυσής
Μακρυγιάννης ή υποβιβασμός;

Γιατί εγώ περίμενα να γίνει Θεός. Κανονικός, Δίας, όχι τίποτα ημίθεος….

Και είχαμε υπέρκομψη Γιάννα αντί Μαρέβα.... Λες γι΄ αυτό να αποσύρθηκε το εξώφυλλο;

Την προηγούμενη εβδομάδα οι αστυνομικοί χτυπούσαν όσους έβρισκαν σε εξωτερικούς χώρους.

Αυτήν την εβδομάδα θα χτυπάν όσους είναι σε εσωτερικούς χώρους.

Αν πας σε έναν αρχαιολογικό χώρο με το αυτοκίνητο σου κολλάει. Αν πας με ποδήλατο δεν κολλάει.

Ή πιστεύουν ότι όλοι οι Έλληνες θα πάρουν το αυτοκίνητο τους για να πάνε σε έναν αρχαιολογικό χώρο; 


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πολιτική σάτιρα