ΑΙΝΣΤΑΙΝ

ΑΪΝΣΤΑΪΝ: Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο... Είναι ευκολότερο να διασπάσεις ένα άτομο παρά μια προκατάληψη... Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.

Στήριξε ΜΜΕ

Στηρίξτε ΜΜΕ.... γιατί εδώ σας λέμε τι θα γίνει πολύ καιρό πριν γίνει. Για να μην πέφτετε από τα σύννεφα.

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Οι σκέψεις ενός πρωθυπουργού


Αγαπημένε μου καθρέφτη είναι πολύ στεναχωρημένος καθώς αναγκάζομαι κάθε βδομάδα να διακόπτω τις διακοπές για μία μέρα για να ασχολούμαι με κάτι αδιάφορα πράγματα όπως κάτι ΑΟΖ ή για να κάνω την γλάστρα στον πλανητάρχη.
Αυτή τη φορά όμως με διακόψανε γιατί θα υποβιβαζόταν ο ΠΑΟΚ.

Με παίρνει τηλέφωνο αυτός ο Ζαγοράκης και μου λέει αν υποβιβαστεί ο ΠΑΟΚ εγώ την κάνω. Δεν εκβιάζομαι του λέω και του κλείνω το τηλέφωνο. Με παίρνει τηλέφωνο και ο Αυγενάκης: "Θυμάσαι πρόεδρε που προσπαθούσα κάποτε να μιλήσω στον Σαββίδη και με έγραφε; Φαντάσου τώρα που θα υποβιβαστεί ο ΠΑΟΚ....  Τι να κάνω; Ξεσηκώνονται και οι Μπαοκτζήδες"
"Φέρε διάταξη που να λέει ότι ο ΠΑΟΚ Δεν θα τιμωρηθεί", του λέω. Μετά από λίγο: Ξέρεις μου λέει ο Αυγενάκης αν δεν τιμωρηθεί ο ΜΠΑΟΚ θα ξεσηκωθούν οι Ολυμπιακοί". Ωραία ας δώσουμε το πρωτάθλημα στον Ολυμπιακό. Και έτσι δεν τιμωρούμε πολύ τον ΠΑΟΚ και παίρνει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός....
Αφού έλυσα το θέμα συνέχισα τις διακοπές μου με την Μαρέβα. Γιατί πολύ είχαμε κουραστεί στην αντιπολίτευση και τώρα πρέπει να ξεκουραστούμε.
Και εκεί που απολάμβανα το καπουτσίνο μου μαθαίνω ότι είναι πυρ και μανία ο ΠΑΟΚ γιατί θα χάσει το πρωτάθλημα, ο Ολυμπιακός γιατί θα έχει και του χρόνου μπροστά του τον ΠΑΟΚ, ο Ηρακλής, ο Άρης, η ΑΕΚ, ο σουβλατζής της γειτονιάς, ο Μαρινάκης ανακάλυψε ότι οι συντάξεις θα μειωθούν....
Και απορώ αφού έδωσα την καλύτερη λύση γιατί είναι όλοι εναντίον μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πολιτική σάτιρα