ΑΙΝΣΤΑΙΝ

ΑΪΝΣΤΑΪΝ: Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο... Είναι ευκολότερο να διασπάσεις ένα άτομο παρά μια προκατάληψη... Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.

Στήριξε ΜΜΕ

Στηρίξτε ΜΜΕ.... γιατί εδώ σας λέμε τι θα γίνει πολύ καιρό πριν γίνει. Για να μην πέφτετε από τα σύννεφα.

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

Εξάρθρωση της οργάνωσης 17J

Είναι να το έχεις ρε παιδάκι μου, Όπως ο Χρυσοχοϊδης. Αφού του τελείωσαν τα προσφυγόπουλα των 5-6 ετών από τις καταλήψεις στα Εξάρχεια πήγε παρακάτω....
Εξάρθρωσε την οργάνωση 17J.
Όπου 17 η ηλικία απαγόρευσης για ταινία και το J η ταινία, Joker.
Κάποιες κυρίες λέει το έκαναν. Υπάλληλοι του υπουργείου πολιτισμού. Και ξεχείλισε ο πολιτισμός από παντού.
Η καταγγελία ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της κυβέρνησης.

Ο Κούλης της οικογένειας έχει τις μαύρες του. Η Ευρώπη δεν δέχθηκε την Βόρεια Μακεδονία και έτσι έχασε την ευκαιρία να δώσει μια μακεδονική  μάχη φέρνοντας βέτο στην είσοδο της Βόρειας Μακεδονίας.... τι όχι;

Δηλαδή θέλεις να πεις ότι ο Κυριάκος της οικογένειας στηρίζει την συμφωνία των Πρεσπών; Τι εννοείς ότι έχει ένα εικόνισμα του Τσίπρα και κάθε βράδυ τον ευχαριστεί που υπέγραψε αυτός την συμφωνία γιατί θα τσακώνονταν με τον Άδωνη και δεν του έδινε νανογιλέκα.

Ο δε μπουμπούκος είπε σε ελβετικό κανάλι ότι η Novartis ναι μεν λάδωνε πολιτικούς αλλά έσωζε και ζωές.
Όταν το πρωτοάκουσα, λέω ο ΣΥΡΙΖΑ το διαδίδει, δεν γίνεται.
Και το είδα. Και το λέει.

Και το λέει με την θρασύτητα του "είμαι εξουσία και δεν θα μου κάνετε τίποτα γιατί αφού είμαι εξουσία.... τα λιγουρεύεστεεεεε;..... εγώ θα αποφασίσω για μένα".

Μικρός Φωκίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πολιτική σάτιρα